Tehn

Dish, Fox News saavutavad uue lepingu, mis lõpetab nädalaid kestnud elektrikatkestuse

Paar Fox Newsi kanalit naasis Dish Networki pärast neljapäevast kolmenädalast elektrikatkestust uue mitmeaastase veolepingu väljakuulutamisega.

Fox News Channel ja Fox Business Network, mis kuulusid Rupert Murdochi 21st Century Foxile, olid tõmmatud Dishi kanalite hulgast detsembri lõpus pärast uue levitamislepingu läbirääkimiste katkemist. Dish ütles, et kanalid blokeeriti pärast seda, kui Fox kehtestas tasu tõstmise muudele spordi- ja teabekanalitele, mis ei kuulunud esialgsesse lepingusse, samas kui Fox väitis, et Dish üritas seda hirmutada ja tsenseerida.

Lepingu tingimusi ei avalikustatud. Kuid tehinguga tuttavad allikad ütlesid seda Wall Street Journal et Dish oli nõustunud suurendama Foxile makstavat keskmist tasu 1 dollarilt abonendi kohta kuus 1,50 dollarile. Dish keeldus raportit kommenteerimast.

'Täname Fox Newsi ning Fox Businessi ja Dishi kliente nende kannatlikkuse eest kogu selle protsessi vältel,' ütlesid Tim Carry, Fox Newsi ja Fox Businessi levitamise asepresident ja Warren Schlichting, Dishi vanem asepresident programmide alal. ühisavaldus.



Programmeerimise katkestused on muutunud sagedaseks esinemiseks hiljaaegu programmipakkujate ja abonemenditeenuste vahelistes vaidlustes. The Weather Channel naasis DirecTV ridadesse aprillis pärast kolmekuulist eemalolekut, kui nad lahendasid vaidluse veotasude üle.

Tehing lõpetab kolmanda programmide katkestuse, mille Dishi 14 miljonit tellijat on sama paljude kuude jooksul vastu pidanud. Nõude kliendid kaotas juurdepääsu CNN-ile, Turner Classic Moviesile , ja käputäis teisi kanaleid oktoobris Turner Broadcastinguga toimunud lepinguvaidluse tulemusena. Kanalid taastati kuu aega hiljem pärast seda, kui nad leppisid käimasolevate läbirääkimiste käigus pikendamises kokku.

Teine lepinguvaidlus viis eelmisel kuul mitmel turul üle kogu riigi kohaliku ja võrgu CBS-i programmeerimise lühikese katkestuse. Kanalid naasesid pärast 12-tunnist eemalolekut, kui CBS (CBS Interactive emaettevõte, CNETi väljaandja) leppis kokku mitmeaastase veolepinguga mis andis Dishile tellitavate videote õigused Showtime'i sisule.